»Samo ladjo lahko hrvaška ladjedelnica izdela brez težav, tehnologija pa je korejska. To pomeni, da ladjo lahko zgradimo v naših ladjedelnicah, opremo pa moramo kupiti v Koreji.«
»Takšnih ladij v Evropi niso gradili pogosto, zato je vprašanje, koliko evropskih ladjedelnic ima znanja in izkušnje v tej vrsti ladjedelništva. Nekaj LNG-tankerjev so prej gradili v Franciji, v novejšem času pa se vse dela na Daljnem vzhodu.«
»Seveda lahko naredimo in gradimo takšne vrste ladij. Ko se je odločalo o gradnji terminala LNG v Omišlju in načinu skladiščenja, smo družbi LNG Hrvatska ponudili rešitev, po kateri bi LNG-terminal lahko imel kapaciteto 200.000 ton, kar je veliko več od kapacitet današnjega LNG-terminala na Krku.«
»Brodosplit do zdaj ni gradil LNG-tankerjev, kar pa ne pomeni, da jih ne bo. Izdelali smo celoten projekt gradnje LNG-tankerjev. Opremo pa bi kupili tam, kjer jo imajo, tako kot pri drugih vrstah ladij.«
»Gre za zavajanje hrvaške javnosti, ker bodo italijanske ribiške ladje še zmeraj lahko lovile v hrvaškem morju.«
»V zvezi z LNG-terminalom Adriatic (Rovigo) lahko povemo, da ima upravljavec terminala v tem trenutku odprt razpis za proste kapacitete. Potrdimo lahko, da je družba Geoplin izkazala interes za sodelovanje na razpisu, ki ga je upravljavec terminala tudi sprejel.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju